Apartman ve Site Yöneticiliği Sertifika Programı

ÖNEMLİ! Ödeme Yapmadan Önce Mutlaka BAŞVURU Yapmayı Unutmayınız!
SON BAŞVURU TARİHİNE KALAN SÜRE

EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURULAR KONTENJANLAR İLE SINIRLIDIR. ACELE EDİN!

HEMEN BAŞVURU YAP!

  • GÜNCEL EĞİTİM TAKVİMİ
  • SON BAŞVURU TARİHİ: 26 NİSAN 2024,CUMA (17:30)
  • Eğitim Tarihleri: 27 Nisan - 25 Mayıs 2024
  • Sınav Tarihleri: 19 - 25 Mayıs 2024
  • Eğitim Süresi: 1 Ay
  • Eğitim Saati: 96 ders saatinden oluşmaktadır.
  • Eğitim Ücreti: 1700,00 TL


Apartman ve Site Yöneticiliği Sertifika Programı

Apartman ve site yöneticiliği eğitimi, apartman veya sitelerde yönetici olarak çalışacak kişiler için verilen bir eğitim programıdır. Bu eğitim programı, apartman veya sitelerde yer alan hukuki, mali, teknik ve idari işlemleri yürütmek için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmak amacını taşır.

Eğitim ayrıca yöneticilerin, sakinlerin taleplerini ve şikayetlerini nasıl yürüteceği, kararlar alacağı ve çatışmaları çözeceği gibi konuları da içerebilir.

Bu eğitim programı, apartman veya site yöneticiliği yapacak kişilerin, yaptıkları işi daha etkili ve verimli bir şekilde yapmalarına yardımcı olabilecektir.

Eğitim İçeriği

Gayrimenkul, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Gayrimenkul Yönetimi Ve Yönetici Kavramları
Apartman, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Ana gayrimenkulün Kat İrtifakının Yönetimi Ve Yönetimin İşlevleri
Kat Mülkiyeti Yönetimi
Ana Gayrimenkulün Yönetimi
Yönetim Planı
İşletme Projesi
Ortak Yerler
Kat Maliklerinin Borçları Ve Ana gayrimenkulün Bakımı, Korunması Ve Zarardan Sorumluluk
Komşu Hakları
Komşuların Uyması Gereken Konular
Kapıcılık (Apartman Ve Site Görevlisi) Hizmetleri
Hukuksal Gereklilikler ve Mevzuat Hakkında Bilgiler
İletişim Becerileri

Program Kazanımları

Eğitim sonrasında elde edeceğiniz belgeniz ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. Hazırlanan bu eğitim sayesinde kariyerinizi daha başarılı bir noktaya taşımanız muhtemeldir.

Kimler Katılabilir

Kişisel ve Mesleki Gelişim ile ilgilenen tüm sektör çalışanları ve öğrencileri programa katılım sağlayabilmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

ÖNEMLİ NOT:
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ YAPMAKTADIR.
BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Dersleriniz Asenkron Eğitim Modeli ile Gerçekleşemektedir
  • Eğitim başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitim bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e devlet e yansıtılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir.
  • Bir dönemde en fazla 3 Eğitim programına aynı anda katılabilirsiniz. (Sıkça Sorulan Soru)
  • Türkiye'nin neresinde olursanız olun uzaktan eğitim sertifika programlarına başvurabilirsiniz.
  • Başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 860 00 34 iletişim numarasına whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır.
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında doldurulan bilgiler aday sorumluluğuna aittir.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ


Banka Adı : Halk Bankası
Hesap Sahibi : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Şube Adı/Kodu : Halk Bankası Beyazıt Şubesi / 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

Açıklama kısmına; eğitim adını, adınızı ve soyadınız ile birlikte TC Numaranızı yazmalısınız.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

SERTİFİKA ÖRNEĞİ

İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Sertifika Örneği

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertfika Programları WhatsApp Hattı