İş Mevzuatından Kaynaklı Nitelikli Hesaplamalar Sertifika Programı

ÖNEMLİ! Ödeme Yapmadan Önce Mutlaka BAŞVURU Yapmayı Unutmayınız!
SON BAŞVURU TARİHİNE KALAN SÜRE

EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURULAR KONTENJANLAR İLE SINIRLIDIR. ACELE EDİN!

HEMEN BAŞVURU YAP!

  • GÜNCEL EĞİTİM TAKVİMİ
  • SON BAŞVURU TARİHİ: 22 MART 2024,CUMA (17:00)
  • Eğitim Tarihleri: 25 Mart - 22 Nisan 2024
  • Sınav Tarihleri: 20 Nisan - 25 Nisan 2024
  • Eğitim Süresi: 1 Ay
  • Eğitim Saati: 24 ders saatinden oluşmaktadır.
  • Eğitim Ücreti: 1700,00 TL


İş Mevzuatından Kaynaklı Nitelikli Hesaplamalar Sertifika Programı

İş mevzuatından kaynaklı nitelikli hesaplamalar eğitimi, işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını sağlamak için verilen bir eğitim türüdür. Bu eğitim, işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını sağlamak için gerekli olan kuralları, standartları ve prosedürleri öğretir. İş mevzuatından kaynaklı nitelikli hesaplamalar eğitimi, işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını sağlamak için gerekli olan kuralları, standartları ve prosedürleri öğretir.

Bu eğitim içerisinde katılımcılar, işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını sağlamak için gerekli olan kuralları, standartları ve prosedürleri öğreneceklerdir. Bu eğitim, işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını sağlamak için verilir ve işletmelerin iş mevzuatına uygun olarak nitelikli hesaplamalar yapmasını amaçlar.

Bilirkişilerin, işçilik alacakları ile ilgili yasal esaslar ve işçilik alacaklarının hesaplanması hakkında bilgi sahibi olmaları gerekmektedir. Bu kapsamda iş mevzuatından kaynaklı nitelikli hesaplamalar eğitiminde bilirkişi adaylarına, önce iş hukukuna ilişkin teorik eğitim verilmesi daha sonra diğer olaylara dayalı olarak nitelikli hesaplama yapabilme yetisi kazandırılması amaçlanmaktadır.

İş mevzuatından kaynaklı nitelikli hesaplamalar bilirkişiliği yapmak isteyen bilirkişi adaylarına gerekli teorik ve pratik eğitimin verilmesi ve bilirkişi adaylarının alt uzmanlık alanlarını belgelendirebilmelerini sağlamak amaçlanmaktadır.

Eğitim İçeriği

  • İş hukuku temel kavramlar
  • İş hukukunda Nitelikli Hesaplamalar
  • İş hukukunda işçilik alacaklarında Kıdem ve İhbar Tazminatı
  • İş hukukunda işe iade davalarında dört aylık boşta geçen süre ücreti
  • İş hukukunda işe iade davalarında iş güvencesi
  • Bilirkişi raporlarının incelenmesiÖrnek vaka incelemeleri
  • İş sözleşmeleri
  • İş sözleşmelerinde fesih
  • Ücret kavramı
  • Fazla mesai ücretleri ve hesaplamaları
  • Çalışma süreleri ve izinler
  • Ulusal bayram ve genel tatil, yıllık izin, kötü niyet tazminatı, hafta tatili hesaplamaları
  • İşçilik alacakları ve işe iade davaları

Program Kazanımları

Eğitim sonrasında elde edeceğiniz belgeniz ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. Hazırlanan bu eğitim sayesinde kariyerinizi daha başarılı bir noktaya taşımanız muhtemeldir.

Kimler Katılabilir

Kişisel ve Mesleki Gelişim ile ilgilenen tüm sektör çalışanları ve öğrencileri programa katılım sağlayabilmektedir.

- Hakim ve Avukatlar
- Ön lisans veya lisans (hukuk öğrenimi görmüş kişiler dâhil) eğitimi veren bölümlerinden mezun olanlar
- İş Müfettişleri ve Uzmanları
- Yeminli Mali Müşavirler ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler
- Üst Düzey Yöneticiler
- İnsan Kaynakları Yöneticileri ve Uzmanları
- Personel Yöneticileri ve Uzmanları
- İş güvenliği Uzmanları
- Kişisel gelişim alanında kendini geliştirmek isteyen herkes başvuru yapabilir.
- İş Mevzuatından Kaynaklı Nitelikli Hesaplamalar uzmanlığında Bilirkişilik yapmak isteyen kişiler. (Bilirkişilik Temel Eğitimi belgesi gerekmektedir.)
* 6754 sayılı Bilirkişilik Kanununun 10 uncu ve Bilirkişilik Yönetmeliğinin 38 inci maddelerindeki bilirkişiliğe başvuru ve kabul koşullarını taşımak.

HEMEN BAŞVURU YAP!

ÖNEMLİ NOT:
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ YAPMAKTADIR.
BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Dersleriniz Asenkron Eğitim Modeli ile Gerçekleşemektedir
  • Eğitim başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitim bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e devlet e yansıtılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir.
  • Bir dönemde en fazla 3 Eğitim programına aynı anda katılabilirsiniz. (Sıkça Sorulan Soru)
  • Türkiye'nin neresinde olursanız olun uzaktan eğitim sertifika programlarına başvurabilirsiniz.
  • Başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 860 00 34 iletişim numarasına whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır.
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında doldurulan bilgiler aday sorumluluğuna aittir.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ


Banka Adı : Halk Bankası
Hesap Sahibi : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Şube Adı/Kodu : Halk Bankası Beyazıt Şubesi / 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

Açıklama kısmına; eğitim adını, adınızı ve soyadınız ile birlikte TC Numaranızı yazmalısınız.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

SERTİFİKA ÖRNEĞİ

İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Sertifika Örneği

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertfika Programları WhatsApp Hattı