ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartı Temel Eğitimi Sertifika Programı

ÖNEMLİ! Ödeme Yapmadan Önce Mutlaka BAŞVURU Yapmayı Unutmayınız!
SON BAŞVURU TARİHİNE KALAN SÜRE

EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURULAR KONTENJANLAR İLE SINIRLIDIR. ACELE EDİN!

HEMEN BAŞVURU YAP!

  • GÜNCEL EĞİTİM TAKVİMİ
  • SON BAŞVURU TARİHİ: 26 TEMMUZ 2024,CUMA (23:59)
  • Eğitim Tarihleri: 26 Temmuz - 30 Ağustos 2024
  • Sınav Tarihleri: 25 - 30 Ağustos 2024
  • Eğitim Süresi: 1 Ay
  • Eğitim Saati: 65 ders saatinden oluşmaktadır.
  • Eğitim Ücreti: 1700,00 TL


ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartı Temel Eğitimi Sertifika Programı

ISO 10002 kârlılık, gelirler, iş sürekliliği ve müşteri tatminini en üst düzeye çıkarmak üzere tasarımlanmış bir iş standardıdır. Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesine kıyasla en az dört kat daha masraflıdır. Müşteri kaybeden kuruluşların bu kayıplarını geri kazanmaları, itibarlarını tekrar kazanmaları büyük çaba ve maliyet gerektirir. Özellikle günümüzdeki sosyal medyanın gücüde eklendiğinde bu durumlara maruz kalmamak için her yönetim sisteminin ortak yaklaşımı olan önleyici yaklaşımla sistemin yönetilmesi gerekmektedir.

Ayrıca, müşteriler ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler ve etkileşimler kurulması için, ISO 10002 mutlak gerekliliklerden biridir. ISO 10002, şirketin potansiyel ve var olan müşterileri ile uzun dönemli ilişkiler kurmasını ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır, her eğitim konusunun sonunda soru-cevap ile konuların kısa tekrarı ve pekiştirilmesi amaçlanmaktadır. IDO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi ile:

  1. Müşteri ve müşteri ilişkileri kavramları tanımlanarak, anlaşılması,
  2. Müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için temel müşteri ilişkileri iletişiminin kavranması,
  3. Müşteri şikâyetlerinin dikkatli bir biçimde alınarak, gerekli reaksiyonun doğru ve zamanında verilebilmesi,
  4. Müşteri memnuniyetinin sağlanması,
  5. Sadık müşteri kitlesinin oluşturulması,
  6. İşletmeye yeni müşteriler kazandırılması hedeflenmektedir.

Eğitim İçeriği;

Müşteri Odaklılık Kavramları
Geleneksel Pazarlama
İlişkisel Pazarlama
Pazarlama Hedefleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Kavram Olarak Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Türleri
Müşteri İlişkikeri Yönetiminin Amaçları
Satış ve Pazarlama
Genel Kavramlar

 

HEMEN BAŞVURU YAP!

ÖNEMLİ NOT:
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ YAPMAKTADIR.
BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Dersleriniz (aksi belirtilmedikçe) Asenkron Eğitim Modeli ile Gerçekleşemektedir
  • Eğitim takvimi bölümünde yer alan başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir. Mesajı eğitim başlangıç gününde almaz iseniz iletişime geçiniz. Bunu takip etmek katılımcı sorumluluğundadır. Mesaj almadığını belirten ve ilerleyen günlerde ulaşan aday süre uzatma veya programı erteleme gibi bir hak talep edemez. Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir. (Aksi belirtilmedikçe)
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitim bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e devlet e yansıtılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp,(aksi belirtilmedikçe) bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir. Başvurusu olmayan adayların ödemeleri kabul edilmemektedir.
  • Başvurusu olmayan adayların ödemeleri kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı sayfa üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 860 00 34 iletişim numarasına whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır. (Sığmaz ise whatsapptan bildiriniz)
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında hatalı doldurulan bilgiler aday sorumluluğundadır.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ


Banka Adı : Halk Bankası
Hesap Sahibi : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Şube Adı/Kodu : Halk Bankası Beyazıt Şubesi / 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

Açıklama kısmına; eğitim adını, adınızı ve soyadınız ile birlikte TC Numaranızı yazmalısınız.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

SERTİFİKA ÖRNEĞİ

İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Sertifika Örneği

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertfika Programları WhatsApp Hattı