Seçiminiz gerçekleştiriliyor. Lütfen Bekleyiniz.
Kobi Danışmanlığı Eğitimi Sertifika Programı

Yorumlar

4.91
(824)

Kobi Danışmanlığı Eğitimi Sertifika Programı

₺2.640,00

Kobi Danışmanlığı, küçük ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİ) büyüme ve gelişme süreçlerinde ihtiyaç duydukları profesyonel destek ve rehberlik hizmetlerini kapsar.

Eğitim Tarihleri

  • Eğitim Başlama Tarihleri: 17 Ocak-17 Şubat
  • Sınav Tarihleri: 12 Şubat-16 Şubat
  • Eğitim Süresi: 1 AY

Öne Çıkanlar

  • Üniversite Onaylı e-Devlet'te Sorgulanabilir Belge
  • Bilgisayar, Telefon ve Tabletten Erişim
  • Sektör İhtiyaçlarına Uygun Gelişim Programları

Kobi Danışmanlığı Eğitimi Sertifika Programı

Kobi Danışmanlığı, küçük ve orta ölçekli işletmelerin (KOBİ) büyüme ve gelişme süreçlerinde ihtiyaç duydukları profesyonel destek ve rehberlik hizmetlerini kapsar. KOBİ'ler, ekonomik kalkınmada önemli bir rol oynarlar ve rekabet güçlerini artırmak, verimliliklerini yükseltmek ve sürdürülebilirliklerini sağlamak için çeşitli stratejik adımlar atmak zorundadırlar. Bu noktada KOBİ danışmanlığı, işletmelerin bu hedeflere ulaşmalarında kilit bir rol oynar.

KOBİ danışmanları, işletmelere iş planları oluşturma, pazarlama stratejileri geliştirme, finansal yönetim, operasyonel verimlilik ve insan kaynakları yönetimi gibi konularda profesyonel rehberlik sunar. Ayrıca, KOBİ'lerin devlet destekleri ve teşvik programlarından en iyi şekilde yararlanabilmeleri için gerekli bilgilendirmeleri yapar ve bu süreçlerde işletmelere yol gösterir.

Bir KOBİ danışmanı, işletmenin mevcut durumunu analiz eder ve gelişim alanlarını belirler. Bu analizler sonucunda, işletmenin karşılaştığı zorlukları aşması ve potansiyelini en üst düzeye çıkarması için uygun stratejiler önerir. Ayrıca, teknolojik yeniliklerin ve dijital dönüşümün KOBİ'ler tarafından benimsenmesini teşvik ederek, işletmelerin rekabet gücünü artırmalarına yardımcı olur.

Program Detayları

(96 UZAKTAN EĞİTİM SAATİ)

  • Genel İşletme Dersleri 
  • Pazarlama Dersleri 
  • İşletme Uygulama Dersleri 
  • Pazarlama Dersleri 
  • Üretim Dersleri 
  • Finans Performansı Derleri 
  • Finans Teorik Dersleri

SON BAŞVURU TARİHİ: 17 Ocak 2025

Eğitim Tarihleri: 17 Ocak-17 Şubat

Sınav Tarihleri: 12 Şubat-16 Şubat

Sertifikanız sınav tarihi bitiminden sonraki 10 iş günü içerisinde e-Devlet sistemine eklenecektir.

E-DEVLET SERTİFİKA SORGULAMA

Eğitim sürecinizin sonunda elde edeceğiniz sertifikanızı özgeçmişinize ekleyerek kariyer fırsatlarınızı artırabilirsiniz. Sertifikanız, İstanbul Üniversitesi onaylı olup, e-Devlet üzerinden sorgulanabilirdir.

Elde edeceğiniz sertifikanız ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. Ayrıca hazırlanan bu eğitim sayesinde kariyerinizi daha başarılı bir noktaya taşımanız muhtemeldir.

Kişisel ve Mesleki Gelişim ile ilgilenen tüm sektör çalışanları ve öğrencileri programa katılım sağlayabilmektedir.

  • KOBİ danışmanı olmak isteyen danışmanlar
  • Danışmanlık hizmetleri sağlayanlar ve bu hizmetlerine yeni alanlar eklemek isteyenler
  • Girişimciler
  • Eğitim biriminde çalışan yöneticiler ve çalışanlar
  • Danışmanlık alanında uzmanlaştırmak isteyen herkes eğitime katılabilir.

"Eğitime Katıl" butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Havale ve EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz.

Ödeme işleminizi gerçekleştirmenizin ardından dekontunuzu mutlaka Whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ

Banka Adı : Halk Bankası
Hesap Sahibi : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Bankanızın kabul etmemesi durumunda İstanbul Üniversitesi İUSEM Sürekli Eğitim Uygulama Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)

Şube Adı/Kodu : Halk Bankası Beyazıt Şubesi / 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

Açıklama kısmına; ad soyad, tc ve eğitim adını (sığdığı kadar) yazmalısınız.
Ödemeniz başka bir kişi hesabından yapılırsa, whatsapp üzerinden bunu mutlaka bildirmelisiniz.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

ÖNEMLİ NOT: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ VERMEKTEDİR. BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programlarıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Dersleriniz (aksi belirtilmedikçe) Asenkron Eğitim Modeli ile gerçekleşmektedir.
  • Eğitim takvimi bölümünde yer alan başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir. İlgili mesajı eğitimlerin başlangıç gününde almamanız durumunda kesinlikle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bunu takip etmek katılımcı sorumluluğundadır. Mesaj almadığını belirten ve ilerleyen günlerde ulaşan aday süre uzatma veya programı erteleme gibi bir hak talep edemez. Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Sınavlar (aksi belirtilmedikçe) çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 puan ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e-Devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitimin bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e-Devlet'e aktarılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp (aksi belirtilmedikçe) sertifika programlarına herkes başvurabilir.
  • Başvurusu olmayan adayların ödemeleri kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı sayfa üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işleminizi Banka Bilgilerimiz sayfasında yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 860 00 34 iletişim numarasına Whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır. (Sığmadığı durumda Whatsapp üzerinden kesinlikle bildiriniz)
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir. Bankanızın kabul etmemesi durumunda İstanbul Üniversitesi İUSEM Sürekli Eğitim Uygulama Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
  • Başvuru esnasında hatalı doldurulan bilgiler aday sorumluluğundadır.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

Uzaktan eğitim sisteminde; başvuru, eğitim veya sınav işlemleri tamamen uzaktan eğitim sistemiyle (bilgisayar ya da telefon) üzerinden gerçekleştirilmektedir.


Eğitimler; belirtilen tarihler arasında sisteme giriş sağlayarak, sistemde yüklü olan videoların izlenmesi gerekmektedir. Sınavlar; eğitim tarihinin son haftasında sisteme yüklenecektir. Belirlenen sürede sınavların çözülerek yönlendirilmesi gerekmektedir. Ödev gönderimi hakkındaki bilgilere eğitim panelinizden ulaşabilirsiniz.


Eğitim başlangıç tarihinde kullanıcı bilgileri ve giriş yapılacak web adresi sms(kısa mesaj) olarak gönderilmektedir.


Eğer, DNS ayarlarınızı değiştirdiyseniz giriş sorunları yaşayabilirsiniz. DNS ayarlarınızı kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz.


Kullanıcı bilgilerinizi eksik ya da hatalı belirtmeniz durumunda sisteme erişim sağlanamamaktadır. Kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz.


Videolar yazılımımız tarafından bilgisayarınıza uygun olarak küçültülür, modeminize reset atarak sistemi güncellemeniz durumunda düzelecektir.


Eğitim ve sınav tarihleri için belirlenen tarihler arasında giriş sağlanmadığı takdirde, eğitim programı bitiş tarihi itibari ile kapanmaktadır. Bu süre zarfında, 7/24 istediğiniz kadar sisteme giriş yapabilirsiniz.


Programa katılan tüm katılımcıların ücretsiz 3 sınav hakkı mevcuttur. Başarısız olma durumunda sınav tekrarı gerçekleşmektedir.


Sınavda 50 üzeri puan alınması durumunda "BAŞARILI", 50 ve altı puan alınması durumunda "BAŞARISIZ" olunmaktadır.


Sınavı tamamladıktan sonra sınav sonucunu görebilirsiniz.


Her eğitimin süresi farklı olmaktadır. Kayıt olduğunuz sayfadan bu bilgiye ulaşabilirsiniz.


Kurumumuza yazılı dilekçe ile bilgi verir ve olumlu cevap alırsanız ek süre tanımlanır, aksi durumda tüm haklarınız yanar.


Sertifikanız sınav tarihi bitiminden sonraki 10 iş günü içerisinde e-Devlet sistemine eklenecektir.


Sertifikanız e-Devlet sistemine eklenecektir.


Sistem akıllı telefon, tablet ve bilgisayara uyumludur. Dilediğiniz cihazdan erişim sağlayabilirsiniz.


Sınavlar çoktan seçmeli test şeklindedir. Yanlışlar doğruyu götürmemektedir. Tüm soruları sayfanın en üstünde yer alan süre içerisinde doğru olduğunu düşündüğünüz şıkları işaretleyerek SINAVI TAMAMLA butonunu 1 kez tıklayarak sınavınızı sonlandırabilirsiniz. SINAVI TAMAMLA butonuna birden fazla basmanız durumunda; sisteminiz kitlenir ve 1 sınav hakkınızı kaybedersiniz.


Sınavlar eğitmenler tarafından hazırlanmaktadır. Sınav soru sayısı ders içeriğinize göre 10-50 soru arasında değişmektedir.


Her eğitim için program düzeyi değişkenlik göstermektedir. Eğitim içeriği bölümünden detaylı inceleme sağlayabilirsiniz. 


Evet, farklı cihazlardan giriş yapılabilmektedir.


Sınavda soru başına 1 dakika verilmektedir. (Örn; 20 soru 20 dakika)


Evet, eğitimler herkes için uygundur.


Sınavdan başarılı olmanız durumunda SINAVLARIM sayfasından  “DETAY” butonuna tıklayarak doğru ve yanlışlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Başarısız olma durumunuzda doğru ve yanlışlarınız gösterilmemektedir.


Ders notlarından değil eğitim videolarından sorumlusunuz. Bu nedenle ders notlarını okumanız yeterli değildir.


Öğrenci sisteminizde sayfanın üst kısmında yer alan “destek” panelinden sorunlarınızı bildirebilirsiniz. Destek üzerinden tarafınıza en geç 48 saat içerisinde dönüş sağlanmaktadır. Destek talebinizin cevabını yine aynı “destek” sekmesinden kontrol edebilirsiniz.



Yorumlar

3 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

M**********z

M**********z

Eğitimde pazarlama stratejileri ve finansal yönetim üzerine öğrendiklerim, KOBİ’lere daha etkili rehberlik yapmamı sağladı. İş süreçlerini geliştirmek isteyen herkes için çok faydalı bir program.

Z***********a

Z***********a

Devlet destekleri ve teşvik programları hakkında aldığım bilgiler, danışmanlık yaptığım işletmelerin bu süreçlerden en iyi şekilde faydalanmalarına yardımcı oldu. Eğitim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı.

A*********r

A*********r

KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerine adapte olmasını desteklemek için öğrendiğim yöntemler, işletmelerin rekabet gücünü artırmada önemli bir rol oynadı. Tavsiye ederim.

NE YAPIYOR ?

Mesleki ve kişisel gelişim eğitimleriyle birey ve kurumların yetkinliklerini artırıyor, sektör ihtiyaçlarına uygun programlarla güçlü bir gelecek inşa ediyoruz.

Üniversite Onaylı Sertifikalarla Kariyerine Güç Kat!

Eğitimlerimiz, başarıya ulaşmanız için sürekli güncellenir ve ihtiyaçlarınıza göre optimize edilir. Hemen başlayın!

0850 259 55 54

Eğitim Danışmanına Bağlanın