İş ve Meslek Danışmanlığı (İMD) Eğitim Programı

ÖNEMLİ! Ödeme Yapmadan Önce Mutlaka BAŞVURU Yapmayı Unutmayınız!
SON BAŞVURU TARİHİNE KALAN SÜRE

EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURULAR KONTENJANLAR İLE SINIRLIDIR. ACELE EDİN!

HEMEN BAŞVURU YAP!

  • GÜNCEL EĞİTİM TAKVİMİ
  • SON BAŞVURU TARİHİ: 22 MART 2024,CUMA (17:00)
  • Eğitim Tarihleri: 25 Mart - 22 Nisan 2024
  • Sınav Tarihleri: 20 Nisan - 25 Nisan 2024
  • Eğitim Süresi: 1 Ay
  • Eğitim Saati: 100 ders saatinden oluşmaktadır.
  • Eğitim Ücreti: 1700,00 TL


İş ve Meslek Danışmanlığı (İMD) Eğitim Programı

İş ve meslek danışmanlığı eğitimi, iş arayanların veya kariyer değiştirmek isteyenlerin iş ve meslek seçimlerine yönelik bilgi ve beceriler kazandırmak için verilen bir eğitim türüdür. Bu eğitim içerisinde, katılımcılar kendilerine uygun meslekleri bulma, iş arama teknikleri, kişisel markalaşma, mülakat teknikleri, motivasyon teknikleri gibi konuları öğreneceklerdir. İş ve meslek danışmanlığı eğitimi, iş arayanların veya kariyer değiştirmek isteyenlerin iş ve meslek seçimlerine yönelik bilgi ve beceriler kazandırmak için verilir ve iş arayanların veya kariyer değiştirmek isteyenlerin iş ve meslek seçimlerine yönelik bilgi ve beceriler kazanmalarını amaçlar.

“İş Arayana Umut, İşverene Güven, Öğrenciye Destek: İş ve Meslek Danışmanlığı…”

İş ve Meslek Danışmanlığı; iş arayanlara, işverenlere ve öğrencilere istihdam ekseninde odaklanmış danışmanlık hizmetleri sunulması faaliyetidir. Bu hizmetler kapsamında; öğrencilerin meslek seçimlerine, İŞKUR’a kayıtlı iş arayanların iş bulmalarına, mesleki uyum problemlerini gidermelerine, mesleki becerilerini geliştirmelerine, mesleklerini/işlerini değiştirmelerine destek olunmakta, işverenlerin ise mevzuat çerçevesinde bilgilendirilmeleri sağlanmakta ve eleman temini gibi işgücü piyasasına ilişkin konularda talepleri karşılanmaktadır.

“Herkesin bir İş ve Meslek Danışmanı var.”

İş ve Meslek Danışmanlarının, İŞKUR’a kayıtlı tüm iş arayanlara, işverenlere ve ayrıca öğrencilere daha etkin hizmet verebilmeleri amacıyla her bir danışmana iş arayan, işveren ve okul portföyü atanması ve danışmanların bu hizmeti portföy yönetimi yoluyla sunmaları, böylece her işsizin, işverenin ve okulun bir danışmanı olması sağlanmıştır. İş ve meslek danışmanlığı hizmetiyle, kişilerin özellikleri ile mesleklerin ve işin gerektirdiği nitelik ve şartlar karşılaştırılarak bireyin istek ve durumuna en uygun iş ve mesleği seçmesi, seçilen meslekle ilgili eğitim olanaklarından yararlanması, işe yerleştirilmesi, işe uyumunun sağlanması ile ilgili sorunların çözümüne sistemli olarak yardım edilmektedir.

Eğitim İçeriği

  • Danışan Eylem Planı Hazırlama ve İzleme
  • Danışanla Görüşme Uygulaması (Bireysel ve Grup Bazlı)
  • Danışanı Tanımaya Yönelik Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
  • Dezavantajlı Bireylere Yönelik Danışmanlık Hizmetleri
  • İş Arama Teknikleri ve Özgeçmiş Hazırlama-Europass Sistemi
  • Görüşme Öncesi Hazırlık Faaliyetleri
  • Danışmanlık Sürecinde Bilgi Toplama, Değerlendirme ve Raporlama Yöntemleri
  • Danışmanlık Hizmetlerinde Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • İhtiyaç Analizi Teknikleri
  • Danışmanlık Sürecinde Etkili İletişim, Görüşme ve İkna Teknikleri
  • Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri
  • Temel İnsan ve İşsiz Psikolojisi Bilgisi
  • Temel Mentorluk ve Koçluk Teknikleri
  • Temel Sosyal Psikoloji Bilgisi
  • Kariyer Planlama
  • Temel Çalışma Mevzuatı
  • İşgücü Piyasası, İstihdam Hizmetleri ve Politikaları
  • Meslek Analizi, Meslek Standardı ve Yeterliliklerin Kullanım Alanları
  • Örgütlerde Yeni Yönetim Modelleri
  • İşe Alım ve Yerleştirme Süreci
  • İşyeri ve Eğitim Kurumu Ziyareti Uygulamaları
  • Milli Eğitim ve Sınav Sistemi
  • Bilgi Toplama, Değerlendirme ve Raporlama Yöntemleri
  • Etkili İletişim ve İkna Teknikleri
  • İşgücü Piyasası Analizleri
  • Türkiye Ekonomisi ve İşgücü Piyasasındaki Gelişmeler
  • Temel Çalışma Mevzuatı ve Teşvikler
  • Temel Mesleki Rehberlik ve Danışma Bilgisi
  • Ulusal Yeterlilik Sistemi

Program Kazanımları

Eğitim sonrasında elde edeceğiniz belgeniz ile kişisel ve mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. Hazırlanan bu eğitim sayesinde kariyerinizi daha başarılı bir noktaya taşımanız muhtemeldir.

Kimler Katılabilir

Kişisel ve Mesleki Gelişim ile ilgilenen tüm sektör çalışanları ve öğrencileri programa katılım sağlayabilmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

ÖNEMLİ NOT:
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ YAPMAKTADIR.
BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Dersleriniz Asenkron Eğitim Modeli ile Gerçekleşemektedir
  • Eğitim başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitim bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e devlet e yansıtılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Herhangi bir mezuniyet şartı aranmayıp, bu sertifika eğitimine herkes başvurabilir.
  • Bir dönemde en fazla 3 Eğitim programına aynı anda katılabilirsiniz. (Sıkça Sorulan Soru)
  • Türkiye'nin neresinde olursanız olun uzaktan eğitim sertifika programlarına başvurabilirsiniz.
  • Başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sonrasında dekont, makbuz ya da ekran görüntüsünü 0549 860 00 34 iletişim numarasına whatsapp üzerinden iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır.
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında doldurulan bilgiler aday sorumluluğuna aittir.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

HEMEN BAŞVURU YAP!

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ


Banka Adı : Halk Bankası
Hesap Sahibi : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Şube Adı/Kodu : Halk Bankası Beyazıt Şubesi / 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

Açıklama kısmına; eğitim adını, adınızı ve soyadınız ile birlikte TC Numaranızı yazmalısınız.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

SERTİFİKA ÖRNEĞİ

İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Sertifika Örneği

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim Sertfika Programları WhatsApp Hattı